שיחה טלפונית ופגישת ייעוץ ללא עלות

בשלב ראשון נערוך שיחה טלפונית במסגרתה תספרו לי מה בדיוק אירע. אבקש שתשלחו אליי למייל את המסמכים הראשוניים המצויים ברשותכם. ככל שיש היתכנות לתביעה נערוך פגישת ייעוץ והיכרות ללא תשלום במסגרתה אבהיר לכם מה צפוי בהמשך. שימו לב שבתיקי נזיקין ורשלנות רפואית בפרט שכר הטרחה משולם רק עם קבלת הפיצוי בפסק דין או בפשרה. לרוב הנתבע נושא במרבית עלות הייצוג אם לא בכולה.

 

איסוף מסמכים מהמוסדות והפניית החומר למומחה לשם כתיבת חוות דעת תומכת לתביעה

בשלב זה, משרדנו פועל לאיסוף מלוא החומר הרלוונטי לתביעה מהמוסדות הרפואיים השונים, עיבוד החומר והפנייתו למומחה הרלוונטי לשם מתן חוות דעת ראשונית באשר להיתכנות התביעה או חוות דעת מלאה כאשר קיימת עילה. זהו השלב הקריטי והחשוב ביותר לצורך הכנת תביעה מבוססת אשר תניב פיצוי מקסימלי. תביעה מגובה על ידי מומחה בעל שם, מנומקת ומבוססת תקדם פשרה מהירה או קבלת התביעה בפסק דין. אלו התוצאות אליהן אנו חותרים.

 

הגשת התביעה וניהולה עד מתן הפיצוי בפשרה או בפסק דין

תביעת רשלנות רפואית הינה תביעה מורכבת, כאשר הזמן הממוצע לטיפול בה הוא כארבע שנים. זהו מסע משותף כאשר את מרבית הנטל נושא עורך הדין המטפל בתיק תוך שיתוף הלקוח בשלבים שונים. בנקודות מסוימות במהלך ניהול התיק תידרשו למעורבות ( למשל בזמן ההליכים המקדמיים, הכנה וחתימה על תצהירים והכנה להוכחות). בכל שלב משלבי ההליך אלווה אתכם, אבהיר ואעדכן כך שתהיו רגועים ובטוחים. כיום, כחלק מהניסיון לצמצם את העומס על בתי המשפט, מרבית התביעות מסתיימות בפשרה כך שבניהול נכון וחכם, במיוחד כאמור של שלב הכנת חוות הדעת והתביעה, ניתן לקצר את משך הזמן עד לקבלת הפיצוי.